W trosce o Twojego Psyjaciela
16 maja 2019Opakowania tekturowe wśród najmłodszych
4 czerwca 2019Jak pakować przesyłki, wie każdy sprzedawca w sklepie. Ale jak to robić, by klienci wracali i ponownie robili zakupy?
Każdy właściciel sklepu internetowego, choć na co dzień jest sprzedawcą, to co jakiś czas i jemu zdarza się zamówić coś z dostawą do domu. Dzięki temu ma on możliwość poczuć jednym z tych, którzy każdego dnia dokonują u niego zakupów. Jeśli tylko potrafi wyciągać wnioski, z pewnością takie doświadczenie przełoży się na jeszcze większe zyski w jego własnym sklepie.
Jak pakować przesyłki, by zachęcić do kupna
To chyba najprostsze pytanie, jakie dziś sobie zadamy. Bo cóż więcej trzeba, żeby nie stracić klienta, do którego wysyłamy towar, jeśli nie zadbania o to, by przesyłka dotarła do niego cała i bezpieczna.
Rzadko gdzie można dowiedzieć się, w jaki sposób pakowane są towary w danym sklepie. Mamy więc okazję wyróżnić się i poinformować o tym odwiedzających naszą stronę. Pokażmy opakowania, sposób zabezpieczenia przesyłki, doradźmy w sprawie ubezpieczenia.
Czyste, dobrze zabezpieczone tekturowe pudło, wyposażone w razie potrzeby w kratownice lub przekładki w zupełności wystarczy. Jeśli uda nam się znaleźć sprawdzonego dostawcę, nie musimy się martwić, że opakowań nam zabraknie. To zaś wpłynie na wywiązywanie się z terminów, o których mowa na stronie naszego sklepu.
Jak pakować przesyłki, by klienci wracali
Dużo trudniejszym zadaniem jest sprawienie, by klienci nie tylko raz zrobili u nas zakupy, ale by wrócili ponownie. Tu już solidne, tekturowe pudło, w które zapakujemy towar, może nie wystarczyć. Możemy pójść krok dalej.
Możliwości, by zwrócić na siebie uwagę klienta i zapaść w jego pamięci, jest dziś całkiem sporo. Dzięki kreatywności projektantów, których zadaniem jest stworzenie nowych, innowacyjnych, praktycznych i rzucających się w oczy opakowań, możemy wykorzystać tzw. opakowania fasonowo-wykrawane. Mowa tu szczególnie o tych pełniących rolę ekspozytów, czyli opakowań stanowiących inspirujący dodatek do eksponowanego wyrobu.
Nawet, gdy klient nie zamówił czegoś takiego, śmiało możemy mu to zaproponować. Jeśli jeszcze będzie miał to w cenie przesyłki, mamy duże szanse na umocnienie swojej pozycji. Sami wiemy jak to jest, gdy będąc klientem, dowiadujemy się o bonusie, który sprzedawca dla nas przygotował.
Jak pakować przesyłki, by pojawiali się nowi klienci
To jeszcze większe wyzwanie i wymagać będzie pewnej pomysłowości, nieszablonowego działania i znalezienia sposobu na wyróżnienie się. Tak bardzo, by nasi klienci zechcieli mówić o nas podczas spotkania ze znajomymi. Wykorzystując otrzymane od nas opakowania z logiem, świetnym designem, praktycznym zamknięciem i trwałym materiałem, którym wyróżniają się dobrej jakości pudła z tektury, stanie się niechcący naszym najlepszym przedstawicielem handlowym.
Czy myśleliśmy kiedyś, by przesunąć nieco środków z marketingu na dział wysyłki? Nie tworząc sztucznego szumu, który w wielu przypadkach trafia w próżnię, zainwestujemy w ten sposób w trwałą i skuteczną reklamę w postaci marketingu szeptanego. Jak pakować przesyłki – jest ważnym pytaniem lecz jednak nie jedynym.
Jak widać, naprawdę nie trzeba wiele, by nasz sklep internetowy przynosił coraz większe zyski i cieszył się popularnością wśród odwiedzających. Skoro już wiemy, jak pakować przesyłki, by nie tylko zdobyć nowych klientów, ale też zachęcić ich do powrotu, a do tego, by to oni pozyskali dla nas nowych kupujących, czas wprowadzić zdobytą wiedzę w życie.