Czasami to, co chcesz zapakować jest niezwykle cenne. Nie tylko ze względu na wartość ekonomiczną. Często Twój produkt jest finalnym efektem pasji. Wiele przedsiębiorstw dostarcza na rynek produkty, których pomysłodawcami byli ich założyciele. Sprzedając taki produkt chcesz mieć pewność, że coś tak przemyślanego, wypracowanego dociera do przyszłego właściciela w stanie idealnym, bez najmniejszych uszkodzeń. Dlatego tak ważne jest opakowanie. Determinacja w działaniu, dobór najlepszych materiałów i stworzenie zaangażowanego zespołu pozwalają na przygotowanie opakowania w taki sposób, aby spełnić to zadanie.
Niezależnie czy naszym klientem jest to wydawnictwo, oferujące ciekawe publikacje, producent kosmetyków, sprzętu sportowego, czy innych akcesoriów – jego wyrób wymaga skutecznej ochrony. Nie bez znaczenia jest też wygląd przygotowanego pudełka. W tym miejscu chętnie przychodzimy z pomocą, dzieląc się doświadczeniem.
Przez lata współpracy z branżą kosmetyczną wielokrotnie przekonaliśmy się, w jaki sposób opracować optymalne opakowanie transportowe. Dla przykładu przy organizowaniu targów lub wystaw, dla naszych klientów wszystkie te elementy są niezwykle ważne. Wiemy, na co narażone są produkty w czasie transportu, np. przesunięć międzymagazynowych i jakie rozwiązania zastosować, aby produkt w stanie nienaruszonym dotarł na ekspozycję.
Wielokrotnie z naszymi partnerami biznesowymi analizowaliśmy ich oczekiwania, dotychczasowe problemy. Owocem wspólnych działań każdorazowo było opakowanie na miarę ich potrzeb i oczekiwań. Niejednokrotnie sam klient był zaskoczony, ponieważ projekt opakowania był tak interesujący, że dodatkowo podkreślał walory pakowanego do niego produktu.
Wiemy z jakimi problemami borykają się wydawnictwa, korzystając z przesyłek kurierskich. Jakie są newralgiczne punkty i w jaki sposób zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo przewożonych publikacji. Tutaj jednym z ważnych parametrów jest odporność na uszkodzenia mechaniczne opakowanych książek.
Podobnie jak w przypadku kosmetyków, sprzęt sportowy często również trafia do ostatecznego użytkownika. Dlatego przywiązujemy wagę nie tylko do tego aby opakowania były dopasowane do nieregularnych kształtów pakowanych przedmiotów. Staramy się również, aby pierwsze wrażenie jakie odniesie odbiorca który widzi opakowanie było możliwie najlepsze. Dopracowujemy wszystkie walory estetyczne. Zapewne również dzięki temu, łatwiej nam reklamować na pudełkach wyroby naszych klientów, co niejednokrotnie było również przepustką na rynki za oceanem.
Zrobimy to najlepiej jak potrafimy. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o wszystkich możliwościach tworzenia opakowań kartonowych, jakie mamy.