Kartony dla branży kosmetycznej
Analizując sytuację przemysłu kosmetycznego można bez wątpienia stwierdzić, że jest to jedna z najprężniej rozwijających się branż.
Największą część struktury produkcji stanowią kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz włosów. Duże zapotrzebowanie jest również na kosmetyki kolorowe. Na kolejnym miejscu plasują się produkty do higieny jamy ustnej, dezodoranty czy depilatory.
Ciągle widoczny jest dynamiczny wzrost zapotrzebowania na kosmetyki dla mężczyzn, co przekłada się na zwiększoną produkcję tego asortymentu. Wśród kosmetyków kolorowych najbardziej popularne są podkłady, maskary oraz lakiery do paznokci.
Rosnąca świadomość konsumentów weryfikuje składy kosmetyków, a dużą popularnością cieszą się produkty dobrej jakości w relatywnie niskiej cenie.
Różnorodność kanałów dystrybucyjnych – hipermarkety, branżowe drogerie czy sprzedaż internetowa wymagają zróżnicowanej specyfiki stosowanych opakowań. Duża konkurencja na rynku kosmetyków także sprawia, że producenci prześcigają się w ofertach specjalnych i promocjach.
Opakowania dla branży kosmetycznej – gdzie trafiają
Przyciągają one zarówno klientów indywidualnych jak i właścicieli drogerii a także lokalnych sklepów. Produkcja i sprzedaż kosmetyków to niezwykle szeroka dziedzina w, której sukces w dużej mierze zależy od innowacyjnych surowców kosmetycznych, własności sensorycznych kosmetyków, wydajnej i ekonomicznej produkcji oraz stosowanych materiałów opakowaniowych. Są one również czynnikiem wpływającym bezpośrednio na cenę produktu jak i gwarantem jego bezpiecznego transportu. Zapewniają niezmienność jego pierwotnych właściwości w całym procesie logistycznym.
W tym przypadku ważną rolę odgrywa optymalizacja wymiarowa produkowanych przez nas kartonów zbiorczych. Dzięki niej hipermarkety oraz sieci handlowe mogą szybciej pakować i rozpakowywać towar, co ma także istotne znaczenie dla procesów logistycznych.
Nasza wieloletnia działalność w tym sektorze przekłada się na doskonałą znajomość potrzeb i stosowaniu trafnych rozwiązań opakowaniowych.