Gdy prowadzisz sklep internetowy, musisz zadbać o każdy szczegół swojej działalności. W innym przypadku zginiesz w tłumie konkurencji i nawet granie ceną na nic się zda, gdy zechcesz przyciągnąć do siebie nowych klientów.
Tym, czego nie może zabraknąć w żadnym sklepie prowadzącym sprzedaż online, są pudełka dla branży e-commerce. Co je wyróżnia i jak możesz je wykorzystać, by zwiększyć szanse na odniesienie sukcesu?
Wbrew pozorom nie są to zwykłe opakowania, choć i takich możesz używać w swoim sklepie. Jeśli jednak chcesz wzmocnić swoja markę oraz skupić na sobie uwagę kupujących, powinieneś wykorzystać wszelkie możliwe sposoby, aby również opakowania, w które pakujesz zamówiony towar, działały na twoją korzyść.
Z pewnością zależy ci na tym, by twoje produkty docierały w całości do klientów. Dzięki temu nie tylko zyskasz w ich oczach, ale też zmniejszysz ilość zwrotów. To drugie nie sprzyja ani tobie, generując dodatkowe koszty, ani potencjalnym klientom, którzy będą musieli poczekać jeszcze na zamówiony towar. Chyba, że postawisz ich zadowolenie na pierwszym miejscu i wyślesz kuriera, który przy odbiorze paczki dostarczy od razu nowy towar.
Pudełka z tektury falistej to bardzo dobre zabezpieczenie dla każdej przesyłki. Mocne ścianki, twarde wieczko i spód, nie dadzą się tak łatwo zgnieść ani obić w transporcie. Wytrzymałość pudełka przydaje się również w trakcie składowania na magazynie.
Tego rodzaju rozwiązania bardzo szybko stają się standardem i coraz trudniej wyobrazić sobie pudełka dla branży e-commerce bez taśmy zrywającej. Oczywiście sporo jest jeszcze na rynku innych, nie tak praktycznych rozwiązań, ale jeśli chcesz zwiększyć zyski i skłonić do zakupu kolejnych klientów, musisz iść z postępem. Tym bardziej, że nowoczesne i praktyczne rozwiązania sprzyjają też tobie.
Pudełka z tektury przeznaczone do wysyłki towarów wyposażone są nie tylko w taśmy zrywające, co przydaje się odbiorcom, ale też w taśmy sklejające. To udogodnienie skierowane jest przede wszystkim do sprzedających. Koniec z walającymi się rolkami taśm pakunkowych czy folii, w które owijasz słabej jakości opakowania. Teraz możesz zamknąć pudełko jednym pociągnięciem ręki i przekazać kurierowi, który zajmie się dostarczeniem towaru do klienta.
Ze względu na to, iż klient nie może sprawdzić osobiście zamówionego przez internet towaru, zwroty zdarzają się dużo częściej, niż to bywa w przypadku sklepów stacjonarnych. Zwłaszcza, gdy sprzedajesz coś, czego nie można przymierzyć, choć to nie jedyny rodzaj produktów, które pokonują drogę powrotną. Niezależnie od tego, co sprzedajesz, powinieneś przygotować się na to, że pewien procent kupujących skorzysta z tej możliwości i z jakiegoś powodu zwróci otrzymany towar. Jeśli chcesz, by kolejny kupił również w twoim sklepie, pomóż mu z odesłaniem tego, co zamówił wcześniej. Idealnym rozwiązaniem są pudełka dla branży e-commerce z podwójną taśmą zaklejającą. Tym samym ograniczysz produkcję dodatkowych opakowań i twój sklep zyska miano przyjaznego środowisku naturalnemu.
W takiej sytuacji wystarczy, że klient włoży zwracany towar do tego samego pudełka i zaklei go przeznaczoną specjalnie do tego celu taśmą po wewnętrznej stronie wieczka.
Nie tylko nadruk na zewnętrznej stronie pudełka z tektury jest ważny, ale też ten, który możesz umieścić w środku. Fakt, że będzie go widział jedynie klient, nie oznacza, że nie warto się pokusić o tego rodzaju zabieg marketingowy. To dodatkowy i bardzo skuteczny sposób na kreowanie wizerunku swojej firmy. Możesz zamieścić tam informacje dotyczące innych twoich usług i produktów, sposobu zwrotu towaru, czy dane teleadresowe twojego sklepu. Z pewnością wyróżnisz się też w ten sposób pośród innych sprzedawców. Nie jest to bowiem powszechna praktyka, dlatego nie zmarnuj tej szansy.
Pudełka dla branży e-commerce wykonane z tektury falistej, gwarantują bezpieczne dowiezienie przesyłki do twoich klientów. Wybierając te, które dodatkowo wzmocnią wizerunek twojej firmy, z pewnością przyczynisz się do osiągnięcia sukces w swojej branży.