Pudła kartonowe – czy potrzebujesz je w domu?
25 września 2018Techniki marketingowe z pakowaniem w roli głównej
9 października 2018Tytuł tej imperezy doskonale wpisuje się w hasło przewodnie tegorocznej Fashionmanii. „Sztuka – forma bez granic.” 15 września 2018r. odbyła się już IV edycja modowego wydarzenia, które z roku na rok przybiera coraz bardziej rozbudowaną modową formułę.
Fashionmania 2018 – nasza wkład w kreację
Z przyjemnością wykonaliśmy na nie tekturowe moduły sceniczne, które były kluczowym elementem wybiegu dla modeli. Były także nośnikiem marketingowym marki samego wydarzenia. Tektura również zdała egzamin jako element stelażu ramki witającej przybyłych przy wejściu. Pełniła ona funkcję promocyjną i służyła do wykonywania pamiątkowych fotografii. A sama wieczorowa gala – cóż to było za wydarzenie.
Każdy pokaz przenosił widzów w nieco inny świat. Świat kreowany przez ludzi z pasją i nietuzinkową wyobraźnią.
Mariola Turbiarz
– projektantka pochodzi z Polski, ale na co dzień pracuje w Szwecji. Swoją pierwszą autorską kolekcję zaprezentowała w 2001 r. podczas ogólnopolskiego konkursu dla projektantów mody. Projektantka tworzy zarówno kolekcje damskie, jak i męskie. A przedstawiona podczas sobotniego wieczoru linia to „ ready to wear” – będąca niebanalnym połączeniem swobody ze stylem grunge, a niekiedy również boho. Kreacje nie mają dedykowanego wieku – są adresowane do kobiet z charakterem, lubiących bawić się modą, ceniących niepowtarzalne fasony, niebanalne zestawienia oraz wygodę. A ich krótkie serie powodują, że istnieje niewielkie prawdopodobieństwo spotkania identycznej kreacji. Maja Hyży, która miała występ wokalny podczas gali wystąpiła w stroju tej właśnie projektantki.
Tymoteusz Mierzwa
– pochodzi ze Śląska, ale mieszka w Gdańsku, gdzie pracuje w dużej firmie odzieżowej. Pomimo młodego wieku odnosi już sukcesy projektowe. Był finalistą ubiegłorocznego konkursu Złota Nitka, który jest największym i najbardziej prestiżowym konkursem dla młodych projektantów mody w Polsce. Za swój finałowy projekt otrzymał nagrodę specjalną. Swój talent rozwijał w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach, a obecnie edukację kontynuuje studiując projektowanie odzieży na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jego kolekcja inspirowana Katowicami w jednolitości kontrastowych barw: bieli i czerni, perfekcyjnej formie kroju i budowaniu sylwetki tworzyła spójną całość każdej kreowanej postaci.
MISO – pokaz ten wzbudził uśmiech na wielu twarzach i zapewne tęsknotę za minionym latem. Przedstawiona kolekcja była propozycją na Jesień 2018 – „Globalne ocieplenie” by Joanna Star Czupryniak.
Ewa Stepaniuk
– och – to był bajkowy świat, pięknych księżniczek, balowych sukni przy subtelnym akompaniamencie trąbki do piosenki Zbigniewa Wodeckiego – „Zabiorę Cię na bal”. O oryginalności i doskonałości prezentowanych kreacji świadczy fakt, że kolekcja powstała na Paris Fashion Week. A na gliwickiej gali odbyła się jej premiera.
Piotr Popiołek
– młody projektant mody ze Świnoujścia. Ma na swoim koncie liczne publikacje w gazetach i na portalach w USA oraz w Polsce. Pracował m.in. nad kostiumami w Teatrze Nowym w Krakowie. A swoją kolekcją „iD” wygrała Cracow Fashion Awards, konkurs najlepszych dyplomów szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru. W sobotę przedstawił kolekcję ciekawych modowych rozwiązań dla Panów, które z pewnością zachwycą w nich swoją oryginalnością.
Katarzyna Dworecka
MINDLESS – Katarzyna Dworecka z kolekcją „Mindless” otrzymała Nagrodę Rady Mediów na Cracow Fashion Awords 2018. A jakie było przesłanie samej kolekcji?
„Wchodząc w dorosłość często zapominamy o naszych marzeniach z dzieciństwa. Kolekcja ma pokazać, że warto pielęgnować w sobie patrzenie na świat z dziecięcą ufnością i naiwnością”. Tak pisze projektantka o inspiracjach. W kolekcji na uwagę zasługuje autorski print wykonany techniką druku sublimacyjnego. Tkanina została zmanipulowana metodą shibori, która tworzy strukturę folii bąbelkowej. Jak widać materiały opakowaniowe mogą przysłużyć się modowej wyobraźni.
Tym bardziej jako firma produkująca opakowania cieszymy się, że nasze produkty również przysłużyły się kreowaniu modowych trendów.