Displaye z tektury — sprawdzony sposób na skuteczną sprzedaż

Eko prezenty nie tylko na święta
Eko prezenty nie tylko na święta
23 listopada 2021
Drzewko w dłoniach. Jak być eko w codziennym życiu
Jak być eko w codziennym życiu
21 grudnia 2021
Pokaż wszystkie

Displaye z tektury — sprawdzony sposób na skuteczną sprzedaż

Displaye z tektury — sposób na skuteczną sprzedaż

Nie tylko w okresie świąt producenci żywności i przedmiotów użytkowych nieustannie walczą o uwagę klientów. Wydawać by się mogło, że przy tak dużej konkurencji należy szukać nowych, innowacyjnych sposobów, by się wyróżnić. Okazuje się jednak, że z niesłabnącą skutecznością robią to displaye z tektury oraz standy.

Displaye z tektury — uniwersalny sposób na promocję

Jeśli cokolwiek sprzedajesz, bardzo możliwe, że zastanawiałeś się już nad wykorzystaniem w swoich działaniach marketingowych różnego rodzaju ekspozycji. To mogły być zarówno displaye, jak i standy, ale zrezygnowałeś ze względu na brak pomysłu na wyróżnienie się lub formę prowadzonego biznesu. Może jednak powinieneś przemyśleć ten pomysł ponownie…

Wykorzystaj kształt i kolory

Displaye z tektury nie mogą być takie same na każdą okazję. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać ich potencjał, powinieneś odpowiednio je zaprojektować. Inny kształt powinny mieć w okresie świąt Bożego Narodzenia, a inny na Black Friday, czy Black Week. Jeśli tylko się sprawdzą, możesz wykorzystywać je cyklicznie, gdy tylko znów pojawi się okazja i przyjdzie na nie czas.
Display pod względem kształtu powinien nawiązywać do tematu przewodniego promocji twoich produktów. W święta będzie to choinka lub sanie Mikołaja. W Walentynki serce, a w Halloween wielka, pomarańczowa dynia. Wszystko zależy od twojej inwencji twórczej i produktów, które promujesz.
Drugim ważnym elementem jest kolor, który z jednej strony nie może być zbyt rażący, a z drugiej ginąć na tle innych przedmiotów, czy wystroju otoczenia. Możesz też grać wielkością displaya, dzięki czemu szybciej rzucisz się w oczy przechodzącym obok, potencjalnym klientom.

Displaye z tektury w służbie e-commerce

Wydawać by się mogło, że tego rodzaju formy promocji zarezerwowane są jedynie dla sklepów i firm sprzedających swoje towary stacjonarnie. Nic bardziej mylnego, ponieważ śmiało możesz je wykorzystać w działalności e-commerce. W zwracających na siebie uwagę i zapadających w pamięci dzięki formie i kolorom displayach możesz umieścić foldery reklamowe. Tu również twoja pomysłowość nie powinna ograniczać się do zwykłych broszur, bo te są zbyt opatrzone i nie wzbudzają zainteresowania. Idź krok dalej poza standardy i przewidywalne schematy.

Każde działanie marketingowe to forma inwestycji, ale dobrze przemyślana ma duże szanse na solidny zwrot z nadwyżką. Dlatego pomyśl o zrobieniu czegoś praktycznego i chwytliwego. Nawet jeśli sprzedajesz usługi, informacje o nich możesz odpowiednio zapakować. To mogą być małe opakowania z tektury z nadrukiem i logo oraz adresem internetowym twojego sklepu, czy firmy. Do środka możesz włożyć folder reklamowy, kupon rabatowy oraz bilecik z podziękowaniem za zainteresowanie i odwiedziny na stronie internetowej.

Nie zapomnij w przypadku tego rodzaju promocji zamieścić wyraźnej informacji, że to, co leży na displayu, można wziąć za darmo.

Displaye z tektury nie muszą być nudne

Nie bój się prowokować, choć pamiętaj o dobrym smaku i umiarze, gdy chodzi o niekonwencjonalne pomysły. W innym przypadku twoje działania przyniosą odwrotny skutek do zamierzonego. Sztuką jest połączenie kształtu displaya z twoimi produktami lub usługami i czasem, okazją lub świętem, w którym chcesz je promować. To na pewno nie jest coś, co wymyśla się na poczekaniu. Dlatego z wyprzedzeniem planuj tego rodzaju działania marketingowe. Korzystaj też z pomocy grafików i sprawdzonych firm, które zajmują się produkcją tego rodzaju ekspozytorów.